ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

هوای بسیاری از مناطق کشور همچنان گرم است | دمای اهواز به ۵۱ درجه می‌رسد (۱۰ مردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۰۵۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
هوای بسیاری از مناطق کشور همچنان گرم است | دمای اهواز به ۵۱ درجه می‌رسد (۱۰ مردادماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و افزایش دما و ماندگاری گرما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، تنها در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه تا شنبه (۱۲ تا ۱۴ مرداد) در برخی نقاط شمال غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مرداد) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دما افزایشی خواهد بود و در سایر مناطق کشور گرما تداوم دارد.

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال وقوع توفان شن پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه و شنبه (۱۳ و۱۴ مرداد) دریای خزر و پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ مرداد) اهواز با دمای ۵۰ و ۵۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۴ و شهر کرد با دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->